tiistai 14. heinäkuuta 2009

A pole lot of love and excitement

Tästä voisi tulla tankotanssiblogi, kun sellaisen harrastuksen olen vanhoilla päivilläni keksinyt. Muutama olalletaputtelija on kannustanut, mutta myös kaiken maailman negatiivista länkytystä olen joutunut kuulemaan, ihan kuin en tietäisi että kyseinen laji on helvetin raskas. Työkaverin kommentti: "Sinäkö?" No mutta se tulikin sellaisesta suusta osastoa kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia, joten menköön toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mutta, edistystä tapahtuu ja tällä viikolla alkaa kakkostason tunnit. Tavoitteena on olla vuoden päästä aloittamisesta jo kohtuuhyvä, sitten voi hyvillä mielin irvistää kaikille epäilijöille että screw you, suckers! Ei voi kuin suositella lajia kaikille. Muutama psykologinen este (kuten päälläseisonta) on vielä voitettavana, mutta pieniä murheita ne.

2 kommenttia:

Kassu kirjoitti...

Mä oon niin kateellinen sun harrastuksesta... Olisipa mullakin aikaa opetella jotain kokonaan uutta ja noin hauskaa! Mutta mun aika menee tällä hetkellä siihen, että opetan muille uusia jännittäviä taitoja, kuten pyöräilyä ilman apupyöriä...

Riuku kirjoitti...

Hei jos on tunti aikaa joku ilta niin parin kilsan päästä löytyy tanko - tere tulemast kokeilemaan! Se on hauskempaa aina isommalla porukalla...